Tag wgl, to zapomniałam w prologu napisać nazwiska Mon ;x Jakby co, jej nazwisko to Smith ;3 Nie mogłam nic innego wymyśleć.
----
----
----
Moje ciało przepłynęła fala dreszczy. Serce biło jak opętane...
-Otwieraj. Wiem, że ktoś tam jest. -Walił w drzwi. Cicho i wolno przekręciłam klucz i otworzyłam mu.
-Czego chcesz? -Szepnęłam.
-Czemu to zrobiliście?! -Krzyczał na mnie.
-Co?
-Zabiliście Niall'era! -Uderzył mnie mocno w policzek powodując piekący ból.
-Ale... On chciał ze mna wyjechać za granicę... -Rozpłakałam się i upadłam na podłogę. -Idź już... proszę...
-Nie!
-Spierdalaj, no! Bo wezwę policje...
-...A ja powiem im, że zabiliście Niall'a i jesteście psychiczni. Naskarżysz czy nie?
Po chwili myślenia powiedziałam :
-N-nie... Ale proszę, idź. Proszę...
-Wrócę jutro.
Zamknęłam drzwi i czekałam na Zayn'a.
*30 min później*
Laura już spała a ja oglądałam film. Zayn już wrócił.
-Hej. Operacja będzie za 6 dni o 13.00 a skończy się o około 21.00.
-TAK DŁUGO?! -Pisnęłam
-No wiesz... -Przedłużył. -To poważne.
*Kolejny dzień - 10.00, dni do operacji : 5*
Obudziłam się w łóżku bez Zayn'a. Wstałam i poszłam do kuchni. Zrobiłam sobie śniadanie i usiadłam przy stole. Usłyszałam wchodzenie do domu.
-Hej skarbie... -usłyszałam zmęczony głos Zayna.
-Cześć. Gdzie byłeś? Czemu mnie cały czas zostawiasz samą? -Spytałam.
-Nie ważne...
-Ale...
-NO KURWA NIE WAŻNE! -Krzyknął na mnie. Ehh, zaczyna się...
Zjadłam śniadanie i dostałam sms'a. Poszłam do łazienki umyć zęby. Po drodze go odczytałam. Po raz dziesiąty wygrałam BMW. Odłożyłam telefon na pralkę i umyłam zęby.
-Laura się obudziła! -Wrzeszczał Zayn.
-No już idę, już idę... -Weszłam do sypialnii i podeszłam do Laury a Zayn poszedł do łazienki się umyć. -Poczekaj! Telefon zostawiłam! -Krzyknęłam.
Wbiegłam do łazienki aby wziąć telefon. Zayn wtedy nie miał koszulki i zobaczyłam strasznie dużo siniaków na jego ciele oraz świeże rany...
ojejeje hmmmmm co jest kurwa z Zayanem? xDD. Nie umiem się teraz doczekać następnego no! życie jest niesprawiedliwe ugh! szybko pisz i pisz, bo nie umiem się doczekać, powtarzam się ugh... eheheheheheheh odwala mi ale #ok. Pozdrawiam xx // Amy
OdpowiedzUsuńzapraszam - http://1d-historia-by-evixxa.blogspot.com/
ooo jeju *u* kooocham Twojego bloga misiek : życzę weny i żądam szybkiego nexta :*
OdpowiedzUsuń